Çarşamba, Şubat 16, 2011

type='html'>

Buradaki Kahvaltı Sofrasında, sandviç ekmeği içinde ikram ettiğim Lor Salatası da yer alıyordu. Sandviç ekmeklerini ben yapmadım,fırından aldım.Her bir sandviç ekmeğinin yuvarlak kısmını şapka gibi keserek ayırdım. Sonra tabanların ortasını çukur olacak şekilde oydum. Aşağıda tarifini vereceğim lor salatasından bu çukurluklara doldurup, taze nane yaprakları ile süsleyip, sandviç ekmeklerinin şapkalarını yerleşirdim.Lor salatasına arzunuza göre çok minik doğranmış domates, salatalık, turşu, taze soğan veya aklınıza gelebilecek değişik sebzeler ekleyebilirsiniz. Dilerseniz içine krem peynir veya tulum peyniri de ekleyebilirisiniz. Genellikle değişiki malzemeleri kaldırabilecek bir salata oluyor.
Malzemeler;
*300 gr kadar lor
*Yarım demet, iyi yıkanıp, ince doğanmış maydanoz,
*Yarım demet, iyi yıkanıp, ince doğranmış dereotu,
*2-3 yeşil sivi biber,( çok minik doğranacak )
*2 adet kırmızı biber ( çok minik doğranacak)
*Az miktarda tuz, pul biber, nane,
*Sızma zeytinyağı
*Süslemek için taze nane yaprağı
*Yeteri kadar sandviç ekmeği
Hazırlanışı;
Tüm malzemeleri iyice karıştırın. En son sızma yağı da ekleyerek karıştırın. Sandviç ekmeklerinin ortalarına yerleştirip, taze nane yaprakları ile süsleyerek servis yapın. Afiyet olsun.
Zeytin Ezmeli Ekmekler ve Lor Salatası
Lor salatasını sandviç ekmekleri ile servis etmeyip tek başına da sunabilirsiniz. Ben yukarıdaki sunum dışında lor salatasını tek başına sunarken, yanına zeytin ezmesi sürülmüş baget ekmekleri de yerleştirip değişik bir görüntü elde etmeye çalıştım.


View the Original article

0 yorum:

Yorum Gönder